Bu Blogda Ara

11 Ocak 2018 Perşembe

Selamlar,

Size şimdi kendimi büyük annem ve büyük babama teşhir ettiğim zamanlardan birini anlatacağım.

Bir yaz akşamıydı. Yılını hatırlamıyorum. Ailem yazlıkta ben ise şehirde kalıyordum. Evde özgürlüğümü ilan etmiştim. Aklıma gelen her şeyi yapıyordum. Bu süreçte büyük annem hep " gel bizde ye yemeğini" diyordu. Ben tabi ki istemiyordum. Özgürdüm evde. Ama bir gün artık baskılara dayanamayıp gittim. Amacım tabi ki orada da biraz sapkınlık yapmaktı. Gider gitmez üstümü değiştirme bahanesi ile kapıyı yarı kapatıp ilk teşhirimi gerçekleştirdim. O kadar çok bakıyorlardı ki dayanamayıp olayı sadece penisimi ve kalçamı göstermekten, popoma bir şeyler sokmaya getirdim. Dehşet olmuşlardı. Kasten görünmek istediğimi ve kasten o kapının yarı kapalı olduğunu algılamadan, direk olarak bana bakıyorlardı ve suratlarındaki o şaşkınlık çok barizdi.

Yemeğimizi yedik. İkisi de normal takılıyorlardı. Yemekten sonra biz büyük babamla bilgisayarının başına geçtik salonda. Büyük annem de masayı toparlayıp içeri televizyon izlemeye gitti. Altımda bir eşofman altı vardı. Sigara içme bahanesi ile camın önüne geçtim. Camdan dışarıyı izleyip sigara içiyordum. Yavaş yavaş, arkada duran büyük babamı da gözetleyerek eşofmanımın belini indirdim. Arara ara bana baktığını fark ettim. Çok fazla tahrik olmuştum. Dayanamadım ve popomun yarısından fazlasına kadar indirdim eşofmanın arkasını. Daha sık bakmaya başlamıştı. Gördüğünü beğendiğini düşündüm ben de ve daha fazla zevk vermek, ve almak, için popo deliğimi gösterir gibi açmaya, hafifçe de parmaklamaya başladım. Adamcağız kızardıkça kızardı. Sigara bittiğinde hiçbir yerimi düzeltmeden arkamı döndüm. Tabi ki penisim tam ereksyon halindeydi. Gittim yanına oturdum. Bilgisayarda film izleme sitesi filan baktık.

Yatmadan önce iki-üç defa bu şekilde şov gerçekleştirdim. yatarken de yine soyunma numaramı yapıp o geceyi noktaladım.

Çok keyifli bir akşamdı.

Gittiğime hiç pişman olmadım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder